Αρχική Το τεστ PCR δεν βγαίνει θετικό επειδή ο SARS-CoV-2 έχει ίδια αλληλουχία με το ανθρώπινο χρωμόσωμα 8ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΨΕΥΔΟΕΠΙΣΤΗΜΗ

12 Σεπ
2020

Ισχυρισμός:

Το γενετικό υλικό του κορωνοϊού SARS-CoV-2 ταυτίζεται με τμήμα του ανθρώπινου γονιδιώματος επομένως τα τεστ ανίχνευσης για τον κορωνοϊό μπορεί να δίνουν θετικό αποτέλεσμα ακόμα και αν δεν φέρουμε τον ιό.

Συμπέρασμα:

Ο εν λόγω ισχυρισμός είναι παραπλανητικός καθώς για να λειτουργήσει η PCR και να δώσει θετικό αποτέλεσμα πρέπει να χρησιμοποιηθούν 2 μόρια-ανιχνευτές που θα κολλήσουν σε 2 χαρακτηριστικά τμήματα του γενετικού υλικού που ψάχνουμε. Το ένα από τα δυο αυτά χαρακτηριστικά τμήματα δεν υπάρχει στο χρωμόσωμα 8 επομένως το τεστ PCR δε θα έδινε θετικό αποτέλεσμα.

Σε άρθρα που κυκλοφόρησαν πρόσφατα σε διάφορες ελληνικές σελίδες ενημέρωσης και blog βρίσκουμε ψευδείς ισχυρισμούς σχετικά με ταύτιση του γενετικού υλικού του κορωνοϊού SARS-CoV-2 με τμήμα ανθρώπινου γενετικού υλικού. Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς αυτή η ταύτιση οδηγεί σε θετικά αποτελέσματα από τεστ ανίχνευσης του ιού ακόμα και όταν δεν τον έχουμε κολλήσει. Ωστόσο Κανένας εκ των ισχυρισμών που συναντούμε στα εν λόγω άρθρα δεν ευσταθεί.

Παραδείγματα: triklopodia.gr, skeftomasteellhnika.blogspot.com, nikosxeiladakis.gr

Στα υπό εξέταση δημοσιεύματα διαβάζουμε τα εξής:

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ,
ΤΑ ΟΣΑ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΘΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΡΟΝ ΑΡΘΡΟ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑΣ! ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΑΠΟΨΕΙΣ Ή ΕΙΚΑΣΙΕΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ Ή ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ “ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΟΥ” Ή ΦΑΝΤΑΣΙΟΠΛΗΚΤΟΥ! ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙΣ / ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ, ΠΟΥ ΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ, ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥΣ ΑΠΤΕΤΑΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΤΗΣ “ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ” Ή ΣΥΓΓΕΝΕΥΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟ, ΩΣΤΕ, ΝΑ ΕΡΕΥΝΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΝΘΟΥΝ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΟΡΘΟΤΗΤΑΣ Ή ΜΗ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ, ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΟΥΝ!

Παρόλα αυτά, θα προσπαθήσω, να τα παρουσιάσω με όσο το δυνατόν απλούστερο τρόπο, ώστε, να γίνουν κατανοητά από τον καθένα σας, ακόμα και αν δε διαθέτετε εξειδικευμένες γνώσεις! Πριν ξεκινήσω όμως, εξηγώ, τι είναι ιός:

Ο ιός είναι ένας ακύτταρος μικροοργανισμός, που αποτελείται από ένα τμήμα DNA Ή RNA και ένα πρωτεϊνικό περίβλημα.
Και συνεχίζω:

1) ΤΙ ΑΝΙΧΝΕΥΕΙ ΤΟ ΤΕΣΤ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΕΟ ΚΟΡΩΝΟΪΟ;
Αυτό που αναζητούν κάνοντας το μοριακό τεστ με τη μέθοδο PCR είναι μια αλληλουχία βάσεων DNA. Αν διέκρινα καλά στο παρακάτω βίντεο, πρόκειται για την εξής:

C-T-C-C-C-T-T-T-G-T-T-G-T-G-T-T-G-T

Αν κάποιος έχει αυτήν την αλληλουχία, τότε χαρακτηρίζεται ως θετικός στον SARS-CoV-2.

Ως εδώ όλα καλά! Μόνο που, γυναίκα επιστήμων -πιθανότατα γενετίστρια- παρατήρησε το εξής: ΟΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΗ Η ΑΛΛΗΛΟΥΧΙΑ ΒΑΣΕΩΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΩΣ Ή ΑΛΛΩΣ (ΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟ) ΣΤΟ ΧΡΩΜΟΣΩΜΑ 8 ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ!!!

2) ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΒΙΑΣΤΗΚΑΝ, ΝΑ ΕΞΑΓΟΥΝ ΕΥΚΟΛΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:

Αφού το τεστ ουσιαστικά ανιχνεύει μια αλληλουχία βάσεων DNA, που υπάρχει στο ανθρώπινο γονιδίωμα (δηλ. ένα τμήμα του DNA μας), ο νέος κορωνοϊός δεν υπάρχει και είναι όλα μια μεγάλη απάτη! Θα μπορούσε, να είναι και έτσι αλλά γίνεται ακόμα χειρότερο! Δηλαδή; Ο κορωνοϊός υπάρχει!

Το συγκεκριμένο τμήμα του κειμένου δείχνει ελλειπή κατανόηση για τη διαδικασία που λαμβάνει χώρα κατά τη διενέργεια του τεστ PCR.

Το τέστ αλυσιδωτής αντίδρασης πολυμεράσης, συγκεκριμένα το τεστ RT-PCR (αλυσιδωτή αντίδραση πολυμεράσης με χρήση αντίστροφης μεταγραφάσης) μας βοηθάει να εντοπίζουμε γνωστά τμήματα γενετικού υλικού όπως αυτό του ιού SARS-CoV-2 σε βιολογικά δείγματα. Στην εν λόγω περίπτωση το κομμάτι γενετικού υλικού που χρησιμοποιούμε ως δείκτη είναι το τμήμα που δίνει τις οδηγίες για τη παραγωγή του περιβλήματος του ιού και τα “καρφιά” στο περίβλημα του που τον βοηθούν να μπει μέσα στα κύτταρα του ανθρώπινου οργανισμού.

Με τη τεχνική της PCR λοιπόν, όταν εντοπίζεται αυτή η αλληλουχία-στόχος, το δείγμα φωσφορίζει και από την ανάλυση αυτού του φωσφορισμού το εκάστοτε δείγμα βγαίνει θετικό ή αρνητικό και έτσι γνωρίζουμε ότι το δείγμα μας περιέχει το γενετικό υλικό που ψάχνουμε.

Ωστόσο το γενετικό υλικό του ιού που παίρνουμε όταν λαμβάνουμε ένα βιολογικό δείγμα ασθενή δεν είναι αρκετό για να γίνει η ανίχνευση. Αυτό που κάνουμε με την PCR είναι να πολλαπλασιάζουμε το γενετικό υλικό που περιέχεται στο δείγμα έτσι ώστε να υπάρχει αρκετά μεγάλος αριθμός γενετικού υλικό ώστε να καταστεί εφικτή η ανίχνευση.

Για να μπορέσει να πολλαπλασιαστεί το γενετικό υλικό που ψάχνουμε χρησιμοποιούμε ειδικά εργαλεία που ονομάζονται “εκκινητές”. Αυτά τα εργαλεία προσαρμόζονται πάνω στο συγκεκριμένο τμήμα του γενετικού υλικού που ψάχνουμε και επιτρέπουν τον πολλαπλασιασμό του. Οι εκκινητές χρησιμοποιούνται σε ζευγάρια και πρέπει και οι δυο εκκινητές να ταιριάξουν στο τμήμα του γενετικού υλικού που ψάχνουμε για να ξεκινήσει ο πολλαπλασιασμός και εν τέλει η ανίχνευση. Με απλά λόγια αν αυτά τα δυο κλειδιά δεν “κουμπώσουν” σωστά στο γενετικό υλικό που ψάχνουμε δε θα ξεκινήσει ποτέ ο πολλαπλασιασμός και δε θα πάρουμε ποτέ θετικό αποτέλεσμα. [πηγή 1][πηγή 2]

Παρότι η αλληλουχία που αναφέρουν τα υπό εξέταση άρθρα, δηλαδή η παρακάτω:

C-T-C-C-C-T-T-T-G-T-T-G-T-G-T-T-G-T

υπάρχει όντως και στο γενετικό υλικό του ιού και στο χρωμόσωμα 8 σε αυτή την αλληλουχία κουμπώνει ο ένας εκ των δυο εκκινητών. Η αλληλουχία στην οποία κουμπώνει ο δεύτερος ανιχνευτής είναι η παρακάτω:

A-T-G-A-G-C-T-T-A-G-T-C-C-T-G-T-T-G

Αυτή η αλληλουχία δεν αντιστοιχεί σε κανένα τμήμα του χρωμοσώματος 8. Κατά συνέπεια το τεστ PCR, το οποίο αξιοποιεί το ζευγάρι εκκινητών που κουμπώνουν στις δυο παραπάνω αλληλουχίες, δε θα μπορούσε να δώσει θετικό αποτέλεσμα από το γενετικό υλικό του χρωμοσώματος 8.

Αυτό μπορούμε να το δούμε εύκολα χρησιμοποιώντας το εργαλείο αντιστοίχισης γενετικού υλικού “BLAST”. Από σχετική αναζήτηση στη βάση δεδομένων για την αλληλουχία “A-T-G-A-G-C-T-T-A-G-T-C-C-T-G-T-T-G” το μόνο αποτέλεσμα που βγαίνει είναι αυτό του SARS-CoV-2. [πηγή]

Τα υπό εξέταση άρθρα συνεχίζουν ως εξής:

3) ΦΑΙΝΕΤΑΙ, ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΙΔΙΟΦΥΕΙΣ ΜΕΝ, ΣΑΤΑΝΙΚΟΙ ΔΕ ΕΓΚΕΦΑΛΟΙ ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΑΝ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΓΟΥΧΑΝ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ ΕΝΑΝ ΤΕΧΝΗΤΟ ΙΟ, ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΜΙΜΗΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ DNA!!!
Ουάου! Και γιατί να κάνουν κάτι τέτοιο;
Μη βιάζεστε! Για να απαντήσουμε, θα πρέπει, να δώσουμε κάποιες ακόμα πληροφορίες […]

Ο ισχυρισμός ότι ο ιός SARS-CoV-2 είναι εργαστηριακά κατασκευασμένος έχει καταρριφθεί από πλειάδα μελετών και επίσημων επιστημονικών φορέων. [πηγή 1][πηγή 2][πηγή 3]

Μάλιστα, ήδη από τις 19 Φεβρουαρίου 2020, ομάδα 27 επιστημόνων δημοσίευσαν στο επιστημονικό περιοδικό Lancet μια κοινή δήλωση, η οποία καταδικάζει τις θεωρίες συνωμοσίας γύρω από την προέλευση του νέου κορωνοϊού. [πηγή]

ΛΙΓΑ ΑΚΟΜΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΟ:Ι) Θα μπορούσε ο ιός αυτός να είναι φονικός;

Πολύ δύσκολα, αφού είναι παρόμοιος με τμήμα του ανθρωπίνου DNA (ο κορωνοϊός είναι RNA ιός), επομένως ο ανθρώπινος οργανισμός τον αναγνωρίζει ως κάτι οικείο και όχι ως κάτι ξένο! Εξ ου και το γεγονός, ότι το 99% των κρουσμάτων είναι ασυμπτωματικοί!

ΙΙ) Ναι, όμως υπάρχουν άνθρωποι, που έχουν νοσήσει από τον ιό!

Πιθανότατα αυτοί έχουν μια παραλλαγή της προαναφερθείσης αλληλουχίας βάσεων, επομένως αναγνωρίζουν τον ιό, ως κάτι ξένο και νοσούν!

ιιι) Ναι αλλά υπάρχουν οπωσδήποτε και άνθρωποι, που έχουν πεθάνει από τον ιό, ακόμα και αν οι θάνατοι, σύμφωνα με παραδοχές από επίσημα χείλη (Τσιόδρας, CDC) δεν ήταν τόσοι, όσοι αρχικά υπολογίστηκαν!

Προσοχή! ΄Ολοι οι ειδικοί επιστήμονες συμφωνούν στο εξής:

΄Οτι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΟΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΑΛΛΑ Η ΑΝΟΣΟΛΟΓΙΚΗ ΑΠΟΚΡΙΣΗ του οργανισμού, όταν είναι πολύ έντονη! Δηλ. η αντίδραση του οργανισμού, ο οποίος υπερενεργοποιείται, για να παράγει πολλά αντισώματα, που θα καταπολεμήσουν τον ιό! Και πάμε στο εμβόλιο:

Η ανοσολογική αντίδραση του οργανισμού απέναντι στον SARS-CoV-2 περιλαμβάνει αναγνώριση των πρωτεϊνών του περιβλήματος, όχι του γενετικού υλικού του ιού. Επομένως η φράση “αφού είναι παρόμοιος με τμήμα του ανθρωπίνου DNA (ο κορωνοϊός είναι RNA ιός), επομένως ο ανθρώπινος οργανισμός τον αναγνωρίζει ως κάτι οικείο και όχι ως κάτι ξένο” δεν βγάζει κάποιο νόημα. [πηγή]

Αντίστοιχα και ο ισχυρισμός ότι “δεν είναι ο ιός αυτός που σκοτώνει αλλά η ανοσολογική απόκριση του οργανισμού, όταν είναι πολύ έντονη” δεν βγάζει νόημα. Η έντονη ανοσολογική απόκριση στην οποία γίνεται αναφορά επάγεται από την εισβολή του ιού στον οργανισμό και τις μετέπειτα προσπάθειες του οργανισμού μας να τον καταπολεμήσει. Κατά συνέπεια η δραστηριότητα του ιού είναι αυτή που προκαλεί την έντονη απόκριση του ανοσολογικού μας συστήματος.

Συμπέρασμα

Με βάση όλα τα διαθέσιμα δεδομένα καθίσταται σαφές πως ο ισχυρισμός ότι το τεστ PCR δίνει θετικό αποτέλεσμα, είτε έχουμε τον ιό ή όχι, γιατί το γενετικό του υλικό ταιριάζει με το γενετικό υλικό του ανθρώπινου χρωμοσώματος 8 δεν είναι βάσιμος. Τα υπό εξέταση δημοσιεύματα αποτελούν συλλογή ατεκμηρίωτων και ψευδοεπιστημονικών εικασιών.

Είναι πτυχιούχος χημείας (B.Sc.) απο το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και μέλος της Ένωσης Συντακτών Ημερήσιων Εφημερίδων Μακεδονίας – Θράκης (ΕΣΗΕΜ-Θ). Αυτή τη στιγμή παρακολουθεί το αγγλόφωνο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών με τίτλο “Μaster of Arts in Digital Media, Communication and Journalism” στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.