Ένα νέο βίντεο με boeing 747 που ψεκάζει από τις άκρες των πτερυγίων, ανακάλυψαν οι οπαδοί της θεωρίας των αεροψεκασμών και το κοινοποιούν στο facebook
Πρώτα ας δούμε το βίντεο πριν εξηγήσουμε τι πραγματικά συμβαίνει.
Δε λέω, εντυπωσιακό το βιντεάκι, αλλά πραγματικά είναι αεροψεκασμός;
Το πρώτο που παρατηρούμε είναι πως τα ίχνη δεν εμφανίζονται πίσω από τους κινητήρες και δεν υπάρχει το κενό που έχουν τα contrails όπως στην παρακάτω φωτογραφία, άρα κάτι άλλο συμβαίνει.
Το δεύτερο που παρατηρούμε είναι τα χαρακτηριστικά του αεροσκάφους. Δεν είναι κάποιο αεροσκάφος χωρίς διακριτικά που ψεκάζει, όπως ισχυρίζεται σε αρκετές συνεντεύξεις για τους αεροψεκασμούς ο κύριος Κατσαρός, αλλά είναι ένα Boeing 747-400 της Thai Airways
Τρίτο στοιχείο που έχουμε είναι πως το βίντεο δημοσιεύτηκε στο youtube στις 15 Ιουλ 2015 και σε ερώτηση για το πότε λήφθηκε το βίντεο απάντησε 15, Ιουλίου 15:00 περίπου. (ώρα Αυστρίας)
Με αυτά τα στοιχεία και με μια μικρή έρευνα, μπορούμε να βρούμε πως ένα Boeing 747-400 της Thai Airways, (HS-TGB) που εκτελούσε την πτήση TG-925 από το Μόναχο (Γερμανία) προς Μπανγκόκ (Ταϊλάνδη) την 15 Ιουλίου 2015, εμφάνισε πρόβλημα με τον έλεγχο των πτερυγίων, απέρριψε τα καύσιμα του (Fuel Dump) και επέστρεψε στο Μόναχο.
http://avherald.com/h?article=489578d3
Στο metabunk, πού έχει γίνει ο φόβος και ο τρόμος των αεροψεκασμένων, γιατί καταρρίπτει με ατράνταχτα στοιχεία τους ισχυρισμούς τους, βρήκαν και την πορεία του αεροσκάφους.
Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε και το σχεδιάγραμμα του συστήματος καυσίμων του Boeing 747-400
http://www.boeing-747.com/boeing-747-internals/
Ας δούμε και μια άλλη περίπτωση απόρριψης καυσίμου σε Boeing 747-400, τραβηγμένο από επιβάτη.
Οι φοβερές αποδείξεις του βίντεο δεν είναι τίποτα περισσότερο από την απόρριψη καυσίμου (Fuel dumping) Η απόρριψη καυσίμου, είναι μια διαδικασία που χρησιμοποιείται από αεροσκάφη σε ορισμένες περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, για να ελαφρύνει το βάρος του αεροσκάφους ή τη μείωση του κινδύνου της φωτιάς.Τα αεροσκάφη έχουν δύο βασικά είδη των ορίων βάρους: το μέγιστο βάρος απογείωσης(MTOW) και το μέγιστο βάρος προσγείωσης(MLW). Το αεροσκάφος απογειώνετε με χαμηλότερο βάρος από το μέγιστο βάρος απογείωσης, καταναλώνει τα καύσιμά του στη διαδρομή και προσγειώνετε με μικρότερο βάρος από το μέγιστο βάρος προσγείωσης. Αν το αεροσκάφος απογειώνεται με μέγιστο βάρος απογείωσης και στη συνέχεια αντιμετωπίζει μια κατάσταση όπου πρέπει να επιστρέψει στο αεροδρόμιο (λόγω μηχανικών προβλημάτων ή να υπάρχει επιβάτης με ιατρικό πρόβλημα και να χρειάζεται άμεση βοήθεια), δεν θα καταναλώσει τα καύσιμα που πρέπει και το αεροσκάφος μπορεί να υπερβαίνει το μέγιστο βάρος προσγείωσης. Εάν ένα αεροσκάφος προσγειωθεί με μεγαλύτερο βάρος από το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος προσγείωσης, θα μπορούσε να πάθει δομικές ζημιές. Μία και μόνο υπέρβαρη προσγείωση θα απαιτούσε λεπτομερή επιθεώρηση του αεροσκάφους για πιθανές ζημιές. Το καύσιμο απορρίπτεται από ένα συγκεκριμένο σημείο σε κάθε πτερύγιο, συνήθως πιο κοντά στα ακροπτερύγια και μακριά από τους κινητήρες για να μην αναφλεγεί.
Αυτές είναι οι φοβερές και τρομερές αποδείξεις, του μαγικού κόσμου της θεωρία των χημικών αεροψεκασμών. Μετά φωνάζουν πως δεν τους παίρνουμε στα σοβαρά.