Ισχυρισμός:
Οι Πακιστανοί που συγκεντρώθηκαν στο σύνταγμα για να γιορτάσουν την αλλαγή του χρόνου, είδαν από κοντά τη συναυλία του Σάκη Ρουβά.
Συμπέρασμα:
Η οργανωμένη από το Δήμο Αθηναίων συναυλία του Σάκη Ρουβά πραγματοποιήθηκε στο Λυκαβηττό και όχι στην πλατεία Συντάγματος.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα που κυκλοφόρησαν πρόσφατα σε ενημερωτικές σελίδες και ιστολόγια, της ενημερωτικής ιστοσελίδας newsbomb.gr, έλαβε χώρα συναυλία του Σάκη Ρουβά στη πλατεία Συντάγματος, την οποία μεταξύ άλλων παρακολούθησαν και αλλοδαποί που βρίσκονταν στη πλατεία. Ωστόσο, ο εξεταζόμενος ισχυρισμός δεν ευσταθεί. Ας δούμε τι ισχύει.
Το δημοσίευμα: newsbomb.gr (αρχική πηγή), newslarisa.gr, xamos.gr, empisteutiko.gr, voicenews.gr.
Στα υπό εξέταση δημοσιεύματα διαβάζουμε τα εξής:
Πακιστανοί στο Σύνταγμα: Η ταλαιπωρία ήταν ζωγραφισμένη στα iPhone 13 που κρατούσαν στα χέρια τους
Από μακριά έκαναν μπαμ ότι ήταν δυστυχισμένοι άνθρωποι από εμπόλεμες περιοχές. Άνθρωποι που έχασαν την πατρίδα τους, δυστυχισμένοι, με ρούχα κουρελιασμένα, πεινασμένοι και διψασμένοι χόρευαν με το στανιό τσιφτετέλια και belly dance που έβαζαν από τα ηχεία των πτωχικών iPhone 13 pro και iPhone 13 pro max. Καταραμένη φτώχεια.
Η μόνη τους παρηγοριά είναι ότι είδαν από κοντά και τον Σάκη τον Ρουβά. Δεν το λες και λίγο. Βάλσαμο ήταν στις πονεμένες ψυχούλες τους. Άσε που τον είδαν χωρίς να πληρώσουν 265.000 ευρώ με τον ΦΠΑ.
Στην αρχή βέβαια φοβήθηκα καθότι δεν φόραγε μάσκα κανένας από τους χιλιάδες μετανάστες (ή πρόσφυγες, δεν ξέρω ακριβώς τον ορισμό). Αλλά μετά κατάλαβα ότι οι άνθρωποι είναι επενδυτές. Θα ρίξουν χρήμα για να γίνει επιτέλους το Σύνταγμα, Ισλαμαμπάντ. Ωραία πράματα και πακιστανικά.
Εδώ να πούμε χρειάζεται η κοινωνική αλληλεγγύη των ΜΚΟ, να ρίξουν ένα δάκρυ κορόμηλο, κάτιτις συγκινητικό να πειστούμε για την πολυπολιτιστικότητα τα ανθρώπινα δικαιώματα και τα διάφορα όμορφα που δημιούργησαν οι φιλόλογοι – λεξιπλάστες της μετεπαναστατικής περιόδου.
Και τι έγινε που δεν φορούσαν μάσκες; Το ελληνικό κράτος κυνηγά τον παππουλη που δεν φόρεσε τη μάσκα στο περίπτερο και ρίχνει πρόστιμα σε συνταξιούχους των 300 ευρώ που δεν πήγαν να κάνουν το εμβόλιο. Το κατάλαβες ή ακόμα κανείς τον χαζό;
Αυτή η χώρα είναι παράδεισος για κατατρεγμένους με iPhone. Ξεκάθαρα…
Τι ισχύει
Στην πραγματικότητα, η εκδήλωση για την υποδοχή του νέου έτους που διοργανώθηκε από το Δήμο Αθηναίων και στην οποία τραγούδησε ο Σάκης Ρουβάς, δεν έλαβε χώρα στην πλατεία Συντάγματος, όπου συναθροίστηκαν μεταξύ άλλων και άτομα πακιστανικής καταγωγής, αλλά στον λόφο του Λυκαβηττού. Τονίζεται ότι η εν λόγω συναυλία πραγματοποιήθηκε χωρίς την παρουσία κοινού, για λόγους διασφάλισης της δημόσιας υγείας. [πηγή]

Κάτω: Εικόνα του σημείου της εκδήλωσης αλιευμένη από το Google Maps.
Συμπέρασμα
Εν κατακλείδι, σύμφωνα με τα διαθέσιμα δεδομένα, καθίσταται σαφές ότι ο υπό εξέταση ισχυρισμός είναι ανυπόστατος. Η συναυλία του Σάκη Ρουβά για το νέο έτος δεν έλαβε χώρα στη πλατεία Συντάγματος αλλά στον λόφο του Λυκαβηττού και δεν είχε κοινό.

Ευαίσθητο περιεχόμενο



Ευαίσθητο περιεχόμενο
Ευαίσθητο περιεχόμενο
Ευαίσθητο περιεχόμενο
Ευαίσθητο περιεχόμενο
