Ποιοι είμαστε
Αρχική Μηχανικός αεροσκαφών έφτιαχνε αεροπλάνα αεροψεκασμών στην Γερμανία;HOAXES ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΙΑ

Μηχανικός αεροσκαφών έφτιαχνε αεροπλάνα αεροψεκασμών στην Γερμανία;

16 Μαΐ
2017

@

Ευαίσθητο περιεχόμενο

Αυτή η εικόνα περιέχει ευαίσθητο περιεχόμενο το οποίο μπορεί για κάποιους χρήστες μπορεί να είναι προσβλητικό ή ενοχλητικό

Το συγκεκριμένο άρθρο δημοσιεύτηκε πριν 7 έτη.

Μια νέα “μαρτυρία – απόδειξη” της ύπαρξης των αεροψεκασμών, κοινοποίησαν στο facebook οι οπαδοί της συνωμοσιολογικής αυτής θεωρίας. Όπως σε όλες τις προηγούμενες περιπτώσεις, έτσι και σε αυτή την περίπτωση υπάρχει μεγάλο πρόβλημα. Η μαρτυρία του μηχανικού, ούτε νέα είναι, ούτε έχει καταφέρει να αποδείξει το παραμικρό. Οι ψεκασμένοι, ως πιστοί αυτής της τρελής θεωρίας, αναπαράγουν οτιδήποτε ταιριάζει με την πίστη τους, χωρίς να εξετάσουν αν πραγματικά ισχύει.

Το βίντεο δεν είναι καινούργιο. Στις 12 Μαΐου 2014, σε διαδήλωση στη Δρέσδη, ένα άτομο που ισχυρίστηκε πως είναι πρώην μηχανικός αεροδιαστημικής τεχνολογίας, δήλωσε σε μια σύντομη ομιλία, πως έχει εγκαταστήσει σε αεροσκάφος εξοπλισμό ψεκασμού

Όμως η ιστορία του Jens κατέρρευσε, όταν δημοσίευσε γραπτώς τους ισχυρισμούς του και παρουσίασε τις αποδείξεις του με αρχεία pdf και δήλωσε πως δεν είναι μηχανικός αεροδιαστημικής τεχνολογίας, αλλά απλά ένας συντηρητής αεροσκαφών.

http://quer-denken.tv/505-luft-und-raumfahrttechniker-berichtet-ueber-chemtrails/

https://archive.is/DiS3E

https://archive.is/oWhAy

Το αεροσκάφος που υποστηρίζει ότι έχει εργαστεί το 2008 ήταν ένα αεροπλάνο που τροποποιήθηκε για να διεξάγει τεστ παγοποίησης σε άλλα αεροσκάφη το 2003 και αποσύρθηκε το 2005.

Φωτογραφίες του Elliott Kefalas (Μάιος 2003) στη σελίδα planepictures.net

Οι δοκιμές παγοποίησης γίνονται με ψεκασμό νερού από τροποποιημένα αεροσκάφη στα αεροσκάφη που ακολουθούν σε συνθήκες με πολύ χαμηλές θερμοκρασίες, για να διασφαλιστεί πως δεν συσσωρεύεται πάγος που θα δημιουργήσει προβλήματα στην πτήση. 

Παραδείγματα:

Το δεύτερο PDF είναι μια λίστα για κενές θέσεις εργασίας στο DLR (μια γερμανική εταιρεία αερομεταφορών) το 2013. Ως εκ τούτου και πάλι δεν είναι τίποτα να κάνει με αυτό που έκανε το 2008. Η εργασία είναι απλή μέτρηση των κρυστάλλων πάγου στα σύννεφα και contrails που κάνει η DLR εδώ και πολλά χρόνια, ως μέρος της ευρύτερης έρευνας για το κλίμα.

Τα επόμενα τρία αρχεία PDF που παρουσίασε δεν περιέχουν καμιά καμιά απόδειξη και είναι απλά τυχαία άρθρα για τη θεωρία των αεροψεκασμών που αντιγράφηκαν από το διαδίκτυο.

https://www.metabunk.org/debunked-german-aeronautics-engineer-i-installed-chemtrail-devices-whistleblower.t3715/

Το βίντεο με τους ελληνικούς υπότιτλους συνεχίζει μετά την ομιλία του Jens με ένα ακόμη γνωστό βίντεο που δείχνει 2 μαχητικά να προσεγγίζουν ένα Boeing 777. Αυτό το βίντεο, το παρουσιάζουν ως ακόμη μια απόδειξη των αεροψεκασμών.

Τι ισχύει:

Αυτό που βλέπουμε δεν είναι 3 αεροσκάφη να ψεκάζουν, αλλά ένα ινδικό αεροσκάφος Boeing 777 σε κατάσταση «Renegade» να συνοδεύεται από 2 γερμανικά μαχητικά Eurofighter.

Στις 16 Φεβρουαρίου ένα επιβατικό αεροσκάφος Boeing 777 της ινδικής Jet Airways που έκανε το δρομολόγιο Μουμπάι (Βομβάη)-Λονδίνο, πτήση 9W 118, μπήκε στον γερμανικό εναέριο χώρο. Για λιγοστά λεπτά της ώρας, ο πύργος ελέγχου της Κολωνίας που «χειριζόταν» τη πτήση, έχασε την επαφή ασυρμάτου. Φοβούμενη κατάσταση «Renegade», δηλαδή αεροσκάφος που είτε έχει χάσει τον έλεγχο ή έχει εκδηλωθεί αεροπειρατεία, η γερμανική πολεμική αεροπορία έδωσε εντολή σε ζεύγος Eurofighter για απογείωση και «αναγνώριση» του αεροσκάφους.

Στο βίντεο βλέπουμε τη στιγμή της προσέγγισης των 2 μαχητικών. Οι εικόνες λήφθηκαν από άλλο επιβατηγό αεροσκάφος της British Airways που πετούσε 2.000 πόδια, περίπου 600 μέτρα πιο ψηλά. Το βιντεάκι κυκλοφόρησε αρχικά στο facebook με τον πρώτο χρήστη που το ανέβασε να είναι πιθανότατα ο CirrusPilot. Κατόπιν έγινε viral.

Η Jet Airways προέβη και σε σχετική ανακοίνωση:

«Η επαφή μεταξύ της πτήσης Jet Airways flight 9W 118, από Μουμπάι για αεροδρόμιο Heathrow του Λονδίνου, στις 16 Φεβρουαρίου 2017, διεκόπη για μικρό χρονικό διάστημα, ενώ πετούσε πάνω από το γερμανικό εναέριο χώρο. Η επικοινωνία αποκαταστάθηκε μετά από λίγα λεπτά.

Προληπτικά, η γερμανική πολεμική αεροπορία απέστειλε αεροσκάφη για να διασφαλίσει την ασφάλεια της πτήσης και των επιβατών. Η πτήση με 330 επιβάτες και 15μελές πλήρωμα, προσγειώθηκε αργότερα στο Λονδίνο χωρίς κανένα πρόβλημα. Η Jet Airways έχει καθήκον να αναφέρει το περιστατικό στις αρμόδιες αρχές, συμπεριλαμβανομένης της DGCA (ινδική υπηρεσία ασφάλειας πτήσεων). Όπως προβλέπουν οι διαδικασίες, το πλήρωμα αντικαταστάθηκε εν αναμονή αποτελεσμάτων έρευνας».

http://timesofindia.indiatimes.com/india/germany-scrambles-fighter-planes-for-jet-aircraft-after-communication-snag/articleshow/57233568.cms

https://www.gizmodo.com.au/2017/02/watch-german-typhoons-intercept-a-boeing-777-that-lost-contact-with-the-airport/

http://www.hindustantimes.com/mumbai-news/mid-air-scare-german-jets-escort-mumbai-london-flight-after-it-lost-contact-with-air-traffic-control/story-SAItnAnLvqxnE5Lpq8wsNJ.html

http://www.business-standard.com/article/news-ians/mumbai-london-jet-flight-lost-contact-over-germany-117021900754_1.html

http://www.standard.co.uk/news/world/dramatic-moment-german-fighter-jets-intercept-londonbound-flight-after-pilot-lost-contact-with-air-a3471361.html

Τέλος, στην έγκυρη Πτήση & Διάστημα διαβάζουμε:

«Βίντεο από αποστολή Air Policing πάνω από την Γερμανία στις 16 Φεβρουαρίου όταν δυο EF2000 της Luftwaffe αναχαίτισαν και αναγνώρισαν ένα Boeing 777-300 (VT-JEX) της ινδικής Jet Airways που εκτελούσε την πτήση 9W-118 από το Μουμπάι προς τον Λονδίνο και έπαψε να αναφέρει στον ΕΕΚ (λόγω λάθους στην διαμόρφωση των ασυρμάτων). Το βίντεο έχει καταγραφεί από άλλο επιβατικό αεροσκάφος που πετά στην ίδιο αεροδιάδρομο«.

Είναι γνωστό όμως πως οποιοδήποτε ίχνος παραβιάσει το FIR Αθηνών, αναχαιτίζεται άμεσα. Αυτό ισχύει και για μεγάλα αεροσκάφη. Πέρα από το πασίγνωστο περιστατικό της συντριβής του HELIOS το 2004, όπου μαχητικά F-16 απογειώθηκαν και το «αναγνώρισαν», στις 19 Μαΐου 2016, ζεύγος F-16 απογειώθηκε από την 115 Πτέρυγας Μάχης, με σκοπό την αναχαίτιση πολιτικού αεροσκάφους της DELTA που εκτελούσε πτήση Γαλλία προς Κουβέιτ. Στις 19:49 το αεροσκάφος της Delta αναχαιτίστηκε εικονικά 7 ναυτικά μίλια ανατολικά της Σαντορίνης αφού προηγουμένως αποκαταστάθηκε η επικοινωνία.

Από τα ανωτέρω περιστατικά καταλαβαίνουμε πως εάν υπήρχαν αεροσκάφη που ψέκαζαν πάνω από την Ελλάδα, θα αναχαιτίζονταν αμέσως.

Σχετικά με τα contrails, η Πολεμική Αεροπορία έχει βγάλει τη παρακάτω ανακοίνωση:

 

Κάπου εδώ καταλαβαίνουμε πως δε χρειάζεται να προστεθεί τίποτα περισσότερο για να καταρριφθεί ή είδηση περί αεροψεκασμών από 3 αεροσκάφη. Ωστόσο, για να διασκεδάσουμε τις εντυπώσεις, θα παραθέσουμε μερικά στοιχεία ακόμη.

Μέχρι σήμερα, γνωρίζαμε πως μόνο μεγάλα αεροσκάφη έκαναν χημικούς αεροψεκασμούς. Τώρα μαθαίνουμε και πως μικρότερα (μαχητικά) κάνουν το ίδιο. Θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε, κοιτάζοντας τη παρακάτω διατομή του Eurofighter, που μπαίνουν οι δεξαμενές με το προς ψεκασμό υγρό…

Οι αποδείξεις που παρουσιάζουν οι οπαδοί αυτής τη θεωρίας των αεροψεκασμών είναι γελοίες και οι ισχυρισμοί τους ψευδείς. Έχουν καταρριφθεί όλες.

Ο πιλότος Κασνέζης που δεν δεν είναι πιλότος. 
Η κυρία Πιτερσον στον OHE που παραδέχετε πως δεν έχει την παραμικρή απόδειξη
Ο Διευθυντής της CIA που παραδέχεται τους αεροψεκασμούς
Τα αποτελέσματα της χημικής ανάλυσης των αεροψεκασμών. 
Οι 62 φωτογραφίες από αεροπλάνα που μας ψεκάζουν
Τα contrails που δεν διαρκούν πολύ στον ουρανό.
Ο Ted Gunderson,  πρώην πράκτορας του FBI που ποτέ δεν παρουσίασε την παραμικρή απόδειξη. 

Μόνιμο παράπονο των πιστών της θεωρίας των αεροψεκασμών είναι πως δεν τους παίρνουν στα σοβαρά. Για να τους πάρουν στα σοβαρά θα πρέπει να παρουσιάσουν σοβαρές αποδείξεις, αλλά δεν υπάρχουν.

Το διαδίκτυο είναι μια πολύτιμη πηγή ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Ωστόσο κρύβει παγίδες, πολλές από αυτές επικίνδυνες. Τα τελευταία χρόνια, τα fake news έχουν λάβει τεράστιες διαστάσεις, στην καθημερινή ειδησεογραφία από ιστοσελίδες που αυτοχαρακτηρίζονται «ειδησεογραφικές», όσο και από άλλες που δημιουργούν «ειδήσεις» για λίγα κλικς παραπάνω.