Ποιοι είμαστε
Αρχική Το Facebook βάζει φρένο στις αναρτήσεις τύπου «engagement bait»HOAXES ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Το Facebook βάζει φρένο στις αναρτήσεις τύπου «engagement bait»

20 Δεκ
2017

@

Ευαίσθητο περιεχόμενο

Αυτή η εικόνα περιέχει ευαίσθητο περιεχόμενο το οποίο μπορεί για κάποιους χρήστες μπορεί να είναι προσβλητικό ή ενοχλητικό

Το συγκεκριμένο άρθρο δημοσιεύτηκε πριν 6 έτη.

Στις 18 Δεκεμβρίου 2017, το Facebook ανακοίνωσε ότι οι αλγόριθμοί του θα στοχεύουν πλέον αναρτήσεις «engagement bait», δηλαδή αυτές που ζητούν από τους χρήστες να κάνουν like, σχολιασμό ή κοινοποίηση.

Οι αναρτήσεις που χρησιμοποιούν τέτοιες τακτικές και στις οποίες έχουμε αναφερθεί πολλές φορές, συχνά αφορούν προσπάθειες εξαπάτησης των χρηστών, με δήθεν κουπόνια από σούπερ μάρκετδωρεάν αεροπορικά εισιτήρια, δώρα από μεγάλες εταιρίες κτλ. Ακολουθούν μερικά παραδείγματα ψεύτικων διαγωνισμών, όπου οι χρήστες καλούνται να κάνουν like, σχολιασμό και κοινοποίηση, για να κερδίσουν ανύπαρκτα δώρα και εν αγνοία τους να διαδώσουν περισσότερο την απάτη.

 

Κατά αυτό το τρόπο, το Facebook ευελπιστεί να περιορίσει αναρτήσεις τύπου spam που αποσκοπούν σε εξαπάτηση, καθώς και την αύξηση likes και επισκεψιμότητας σε αμφιβόλου ποιότητας σελίδες και ομάδες.

Fact-check for the sake of Democracy